سایبر گارد

سایبر گارد

بروزترین مطالب امنیت و شبکه
سایبر گارد

سایبر گارد

بروزترین مطالب امنیت و شبکه

⚡️نرم افزار دلار مجانی (بدون دانلود بازی یا چیزی)⚡️

⚡️نرم افزار دلار مجانی (بدون دانلود بازی یا چیزی)⚡️


برنامه ای از شرکت Google, inc 

خوب دوستان این از اون پست هایی که همه دنبالشن و خوب واقعا کار میکنه :) روش کار این برنامه خیلی خیلی ساده هستش . این برنامه که اسمش Google Opinion Rewards هستش . یک برنامه برای دادن جاییزه به کاربران گوگل هست . دیگه اصلا لازم نیست از برنامه های freemyapps یا appbounty استفاده کنید و کلی سختی بکشید برای جمع کردن امتیاز.

بعد از ۶ روز به اندازی ۲ دلار جاییزه گرفتم . به طور کل میشه گفت در ماه میشه از این برنامه بین ۶-۸ دلار گرفت . شاید از نظرتون کم باشه . اما در نظر داشته باشین شما به ازای انجام هیچ کاری این مبلغ رو میگیرن . تازه خوبیش اینه که در حساب گوگل شما واریز میشه و به راحتی قابل استفاده هست و نیازی به پی پال و…. نداره .

اما روش کار چیه ؟

خیلی ساده هست . از اسم برنامه مشخصه . هر چند روز یک بار این برنامه یک سوال میپرسه که به صورت نظر سنجی و شما نظر خودتون رو ثبت میکنین . همین :) در حد ۱۵ ثانیه وقت میگیره و بعد از نظر عموما ۱ دلار به شما اهدا میشه . لازم هم نیست برنامه رو هر روز چک کنید چون به صورت نوتیفکیشن برای شما میاد و متوجه میشین . البته در ابتدای نصب چند تا سوال میپرسه که اونا جاییزه ای نداره 

لازم هم نیست زبان بلد باشین فقط یک گزینه رو بزنین . من خودم سوال اول ازم پرسی تا به حال به سواحل استرالیا رفته اید ؟ خیلی شیک گفتم نه و بعد ۱ دلار گرفتم :) و   کاربران عزیز فقط توجه کنید که بهتره با جیمیل متصل به بازی ثبت نام کنید که دلار واریز بشه به اکانت بازی .

نظرات 1 + ارسال نظر
یاور پنج‌شنبه 3 دی 1394 ساعت 19:41

برنامه change voiceمیشه خرید؟؟؟؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.