سایبر گارد

سایبر گارد

بروزترین مطالب امنیت و شبکه
سایبر گارد

سایبر گارد

بروزترین مطالب امنیت و شبکه

ربات فالو و لایک اینستاگرام

سلام دوستان عزیز...

طی گشت و گذاری که تو انجمن های خارجی داشتیم ... رباتی ساخته شده که خودش اکانت میسازه و با اکانت شما را لایک و فالو می کند ...

یعنی در 24 ساعت حدود 2 هزار فالو و لایک می توانید دریافت کنید با این ربات ...



دوستان چون این نرم افزار تازه  ساخته شده ، اگر مشکلی داشتید با کار کردن نرم افزار نظر بدین تا کمکتون کنم

دانلود

نظرات 7 + ارسال نظر
مصطفی چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت 18:04

سلام لینک دانلود وجود نداره

Peymab یکشنبه 20 دی 1394 ساعت 11:50

سلام ادمین عزیز
خیلی ممنون از مطالب اموزندتون
اگه میشه ی ربات برا بگا دادن گروه تو تلگرام
بزارین خیلی ممنونم.
من ممبر سایبرگاردیم تو تلگرام
بع این ربات احتیاج دارم

saeed جمعه 18 دی 1394 ساعت 13:47

سلام چرا لینک دانلود نداره پس

ali دوشنبه 14 دی 1394 ساعت 20:06 http://kafdl.in/

agha in chera nemiad link kharabe mige fili vojood nadarad !

ho3ein دوشنبه 14 دی 1394 ساعت 14:58

سلام من این برنامتونو قبلا دانلود کرده بودم ویندوزم ۸ ولی نصب نمیشد حذفش کردم الان کیخواستم دوباره دانلود کنم که فایل حذف شده

شاهین جمعه 11 دی 1394 ساعت 23:22

سلام. کو لینک دانلود؟
اون جا که قرمز نوشتی دانلود. لینک نیست!

ninja چهارشنبه 9 دی 1394 ساعت 17:18 http://abninjarenger.blogfa.com

سلام خسته نباشین
چرا هرچی روی نرم افزار دانلود شده کلیک میکنیم باز نمیشه؟

رو ویندوز 7 اکثر کابران همین مشکل رو دارند عزیز ... رو فایل کلیک راست کنید
Run As Administrator رو بزنید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.